Kan det vara sant??

Tjo!

Kan det verklige vara sant det är uppehåll utan att regna och ser ut som att det klarnar på  himlen, det finns hopp verkar det som:)
Svar på Emmas kommentar:) Tack!  jag har kört Lchf ett tag men nu äter jag efter min egen metod man lär ju sig vad man får äta och inte när man kört på ett tag:)

Ja vad ska man säga om denna dag då började med att Axel hade ont i magen och klaga på de och mycke riktigt han gick och la sig i vardagsrummet och så hörde jag ett härligt ljud därifrån som jag verkligen hoppades på att slippa, han låg och spydde så hade spytt ner hela sig själv men som tur var så hade det mesta hamnat på filten så kunde vika ihop den och snöra den fortare än blixten i maskinen så jag slapp skiten.. Men vart duschen för han och så klart stanna hemma från skolan.. Men tveksam om det är magsjuka eller nått annat hm han har spytt engång till men inte nå mer sen kl nio nu på morgonen..

Hade cola hemma som tur var så har skakat ut kolsyran ur den så han fått dricka lite och det har han fått ha kvar, bulla ville han ha nyss kanske inte det bästa men tänkte han får äta så ser vi om det kommer upp men den har han fått behålla nu också så PEPPAR PEPPAR hoppas det inte kommer nå mer.. Hm peppar ja jag har tryckt i mig fjorton vitpepparkorn i hopp om att klara mig om det är magsjuka.. Klarade ju mig i vinter då jag tryckte pepparkorn varje dag medans spyan gick runt här i huset alla förutom jag fick skiten, men nu kanske jag säger för mycket och åker dit men håller tummar och tår att han bara ätit nått som gjorde att han spydde..

Nog snackat om magsjuka börjar bara måilla av allt skrivande om det.. Så blir en lugn dag här på Långnäsvägen även fast jag velat ta mig ut på en runda men vad göra när dagen blev som den blev.. verkilgen en seg dag blir trött av att bara sitta här inne..

Nu är det tyst så ska kila nu och se vad trollet gör strax dags för att lägga han för lite lunch sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0