Nanook/Isbjörn of sweden..

Ja då var det någon dag sen jag bloggat och helgen har hunnit vara och en ny vecka börjat, måndagen är snart avklarad också helgen har vart toppen förutom att jag åkt på en sjukt jävla tung förkylning, jag mamma/mormor och Albin gjorde ikea osäkert på lördag där det inhandlades en massa som vanligt, var även över till finland och köpte Albin ett par koumaskor så då var skorna för vintern klara..

Ja tänk vad fel man kan ha då man ska uppskatta något ett år framåt trodde verkligen han skulle kunna ha sin Molo overall som han fick i julklapp av mamma och pappa men icket de även fast vi tog två stl större när han ändå inte gick ifjol synd då den ändå kostade 1299kr.. Men nu är den ute på tradera iaf så hoppas jag får tillbaka hälften av pengarna iaf då den är som NY!

Men måste ju då tacka min mor för hans nya overall han har fått en Nanook/Isbjörn of sweden som vi ska testa denna vinter riktigt snygg är den men tyvärr inte gratis den heller men min mor är ju som sagt för generös som vanligt så super tack för den bästa mamma/mormor..  Ska bli roligt testa en ny då vi redan testa Molo!

Nu ska jag gå och förbereda middagen åt övriga familjen pannkaka har älsko önskat inte mig emot enkelt och snabbt själv blir det kebabsallad för min del MUMMA vad gott.. sen iväg en sväng och hämta hö senare ikväll..

Säger bara förkylning gaaaah kommer och förstör min träning så här, men imorgon går vi nog en morgonrunda behöver ju dock inte springa lär inte vara så lägligt men kan ju då inte dö av att promma för röra mig måste jag iaf:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0