Njuter av lugnet!

Åter måndag igen skrämmande hur jäkla veckorna går men bara följa med tiden, kom på att vi har föräldramöte ikväll och det ska jag gå på så får älsko stanna hemma med barnen så jag kan få njuta av lugnet och andas sen stund:P

Njuter av lugnet gör jag redan nu då Albin just lagt sig för lunchvila puh han är överallt och ingenstans går inte att sitta ner på röven en sekund för han hinner verkligen överallt, farligt också då det klättras precis på ALLT köksbordet och storlarna är verkligen populära nu likaså fönsterbrädan i vardagsrummet då han ska riva ut blomjord från krukorna, så ja jag bara andas och njuter nu medans han blundar en stund för att samla nya krafter till hyss trollet vårat..

Mina ägg är på spisen för kokning som vanligt så dom hinner jag nog också trycka i mig medan han sover, morgonrundan har vi hunnit avklara riktigt härligt väder var de men nog är de kalla vindar nu och solen börjar försvinna mer och mer här:/ men det lovas ju regn imorgon och onsdag om jag såg rätt vill inte ha nå regn så grått och trist, dröjer nog inte länge innan det vita gulden dalar ner också var frost på morgonen så nu börjas de:((

Men nog för att vintern är härlig på sitt sätt är ju bara att man ska ställa om sig med kylan älskar verkligen allt som har med julen att göra finns ju inget mysigare med jul när man har småbarn..

Hoppas veckan här går lika snabbt som alla andra då jag ska på utflykt med mor till happis och IKEA på lördag så nice;)

Äta mina ägg nu och gräva i skåpen och se vad jag ska hitta på till middag denna dag då, behöver verkligen åka handla också men orkar inte tar det någon dag här i veckan börjar som vara ett ekoooo i skåpen men än så klarar vi oss..

Heeejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0