Så skönt med helg..

Skönt med helg när man får ha alla hemma och inte behöver passa tider och måsten.Vart en tidig uppstigning för min del idag vaknade redan kl 06.45 av mig själv utvilad och piggare än piggast så inväntade bara att Albin skulle vakna så han fick hänga med mig på morgonrundan..

Redan kl 08.45 var vi efter vägen och som vanligt tog vi borgforsrundan var riktigt skönt ute idag då det inte blåste trots allt fast det bara var 11 grader ute på morgonen.. Albin hade mycket att se och vara nyfiken på fast vi var så tidigt i farten, fåren hade dom flyttat på rundan så dom var närmare vägen så dom var väldigt intressanta, kalvarna och traktorn var även dom i farten på morgnen så han surrade för fullt och var så intresserad söt gossen våran:)

Jag har som vanligt hunnit göra bort stallet så sitter nu här och bloggar har just tagit fram en kyckling jag ska snöra in i ugnen till middag fast den ska jag spara och göra lite senare så jag har något gott att smaska på ikväll.. Funderar på om jag ska orka åka in till Willys en sväng är sugen på gurka och så behöver vi mjölk så blir nog dit en sväng.. väntar bara på att mina ägg ska koka färdigt så jag får trycka i mig dom innan jag åker iväg så jag har nått i magen.. Ja ägg måste jag också köpa går ju några st i veckan för min del:P

Dom stora barnen sitter och ser tv och Albin har just precis vaknat så han ska få äta sin lunch fiskbullar och potatismos MUMS det hade jag gärna också ätit idag, så klart får han fiskbullar i hummersås!

Nej nu ska jag spola mina ägg så dom svalnar lite så jag kan äta dom sen tar jag nog med mig Albin och åker till affären en vända..

Finaste Zally och Dilba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0