Så trist väder..

Ja då sitter jag här vid köksbordet och har vaknat till en ny dag med nya möjligheter fast lär ju inte hända så många knop idag så super trist väder ute.

Tänker ta på mig kläderna och gå sätta ut hästarna och sen tar jag väl min morgonrunda i vanlig ordning, som ni märker så ser ena dagen lika ut som den andra i min värld häner och fötter inte så mycket här ute på landet/skogen förutom att det bränns fett och ett liv med mina barn och djur:P

Jag kan tänka mig att min blogg suger att läsa men det är ju valfritt för den som är intresserad av att läsa den annars är det väl bara låta bli:) Livet som trebarnsmor ute på landet ja men ni vet rutiner och dagarna ser lika ut..

Puh händer saker på vågen men nu går det seeeegt som tusan 9 kg kvar att gå ner vägde mig nu på morgonen 31,2 kg har jag gått ner och klart jag är jätte nöjd över det jag gått ner känns riktigt härligt!! Nu har jag hållt  på drygt fem månader så tycker det gått super bra kan inte själv riktigt förstå att jag tappat dom kilon som jag gjort.. Men jag har ju sagt att jag ska gå ner 40 kg och dit ska jag ta mig bara bita ihop och fortsätta på samma sätt som jag gjort,  puh men nu går det segt som sagt då kroppen tar från sitt eget, som min mor sa igår att det är dom kilon som jag ska ha bort nu som kommer vara kämpigast som jag får KÄMPA för att få bort dom första kilona far ju bara av farten.. Men SATAN dom ska bort om jag så ska måsta hurtta så blodet rinner:P

Ja som sagt min mor har ju då egen erfarenhet av att gå ner i vikt då hon själv tog bort 47kg engång i tiden så jag lyssnar på hennes råd hon som vet och kan:)

Nej nu väntar nog hästarna där ute på mig, och min Mp3 spelare ligger också på bänken och väntar med ny GOOO musik som jag laddade ner igår, så nu ska det ut och hurttas för fullamuggar finns det nå bättre än hurtta till musik?  så in med lurarna så kommer det bara gå av farten längtar verkligen redan HA HA..

Ha en toppen söndag där ute alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0