Svårt less men ändå glad!

Ja precis så är det svårt less men ändå glad, puh säger jag bara kan denna hemska förkylning som attakerat min kropp flyyy sin väg svårt less på den har absolut ingen ork till nått går bra en liten stund och sen är det bara lägga sig i soffan och själv dö, riktigt så känns det och riktigt så hemsk är denna förkylning vart fan kommer den ifrån bara jag i huset som är sjuk Axel lite små hostig själv känns det som att man ska hosta ut varenda organ i kroppen ont bakom ryggen och i bröstet då jag andas feber och ja vad mer allt som hör till:/

Älsko har varit hemma från jobbet idag och varit med Albin då jag verkligen är däckad och inte har någon ork till att springa efter han då det verkligen är fullt upp här med han som klättrar överallt, imorgon blir han också hemma och sen kommer ju helgen så borde ju piggnat tills måndag då det är en ny vecka.

Imorgon är det äntligen fredag igen jag och Albin får ha fredagsmys själva men lovar jag ska njuta i soffan framför tv´n då han somnat för natten och alla är borta:) Matilda sticker till mor/far och Axel sticker till stugan med farmor och så kommer hans kusin Oscar med också som är fyra år så dom lär ju ha det skoj i hop där och fullt ös så farmor får nog inte någon lugn helg men härlig så det ska vara när barnen är små:P Älsko ska ut och äta med jobbet imorgon kväll bada tunna mm så vet inte riktigt då han är hemma igen men ingen skada på mig, jag ska njuuuta här i tystnaden för mig själv HIHI!

Ja som skrivet ändå glad! Ja jag är helt chockad har stått still på vågen nu två veckor gått upp trehundra gram och ner trehundra gram varje morgon jag ställt mig på vågen, men så på morgonen bara poff hade jag gått ner HELA 2,5 kg JIIHOOO äntligen rörde den på sig som jag vänta så nu har jag YNKA tre kg kvar till jag nått mitt mål:)) Alltså jag har gått NER 37 kg idag kg kan inte fatta det själv sjukt jävla mycket med nöjdare än mig finns nog inte iaf:)) Ynka och ynka går tungt nu när kroppen tar från sitt eget men nu har jag ju det bevisat bara bita ihop och kämpa på och mitt i allt har vågen rört sig..

Och nu har jag tom imorgon inte hurttat på en hel vecka när denna förkylning satt sig i kroppen och läge att anstränga sig inte är det bästa, men kanske därför jag gått ner då kroppen fått vila från all motion och återhämta sig vet vem??

Nej fy vilket långt inlägg detta blev men var bara tvungen få dela med mig av min GLÄDJE!! Fast finns ju många som har svårt att unna andra något positivit här i livet OCH TUR SOM FAAAN ÄR INTE JAG FÖDD TILL EN SÅN PERSON!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fasen vad kul... grattis... Kul att vikten rör sig neråt.. jag är sjukt imponerad av att du lyckats och antar att jag inte skulle känna igen dig om jag stötte på dig; ) Det var ju några år sedan sist.



//Sofia

2011-09-30 @ 10:11:41
URL: http://www.freewebs.com/maxodiva
Postat av: Ronkan

Tack Sofia:) Ja nog skulle du säkert känna igen mig:) men som sagt var ju då några år sen sist:P Ja det är verkligen skönt och fattar inte själv hur jag lyckats riktigt:) men är ju motivationen man behöver och sen rullar allt på rutin.

2011-09-30 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0