Tisdag då!

Veckan rullar på Tisdag idag då! Men fy vilken tråkig dag idag har inte gjort något alls bara tagit det allmänt lugnt, vet inte sist jag bara tagit det lugnt då dagarna alltid är fulla av saker som måste göras.. Tänkte gå ut på en morgonrunda men himlen öppnade sig åter igen då vi skulle klä oss och ta oss ut så kände bara hur mitt humör genast blev sämre hm men min kropp mår nog bara bra av att få en vilodag mellan varven då jag går var eviga dag..

Nu kom Axel just hem med taxin från skolan och Matilda slutar kl halv två så hon kommer nog på en stund hon med..

Hoppas bara denna vecka och nästa går fort då jag ska iväg till IKEA med min mor längtar ska bli så skoj få komma hemifrån är så less på dagarna alla ser lika ut händer då inte någon större förändring här så vill UT och göra nått, så hoppas tiden rullar på så jag får åka iväg snart:P ska då inte köpa något speciellt utan bara strosa runt på affärer över gränsen en sväng och köpa Albin koumaskor, lite små krims på Ikea lär de bli men inte mycket annat..

Hade verkligen behövt ta tag i övervåningen här så den blir klar så blir nog att köpa en till grind till trappen där köpte den förra där och den är jag nöjd med, då kan jag vara där uppe på dagarna och hålla på samtidigt som Albin kan springa omkring där ska även skaffa en spruta så jag kan spruta taket för tänker inte måla taket där uppe för då lär jag inte ha någon nacke kvar för är ju inte ett litet tak som ska få sig färg.. Golvet ska bytas och väggarna ska målas eller tapetseras har inte bestämt ännu.. Men vill verkligen komma igång där men lättare sagt än gjort utan grid!!

Känner att jag absolut inte har något vettigt att skriva så det får räcka för denna gång.. Nu ska jag ta och gå se vart mina två hundar är då taxin med Matilda kommer strax..

Min söta sessa på hennes födelsedag kusin Signe som man ser lite av:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0