Träningsjävulen!!

Då var det Måndag igen då veckorna går så sjukt fort! Jag och Albin har precis kommit in från stallet gick ut på morgonen då dom två stora åkte med taxin till skolan, Albin har även hunnit sova sin lunch ute i vagnen som vanligt och just vaknat tänkte ge han lite lunch nu medans vi väntar på att Axel ska komma hem med taxin då han slutat halv ett idag stora tjejen kommer senare då hon slutar två..

Vi ska sticka till äffaren här hemma i Sikfors då han ätit sin lunch har helt slut mjöl och jag tänkte snöra ihop en pannkaka till ungarna till middag vet då en som kommer bli överlycklig Axel som verkligen älskar både pannkaka och plättar han stora favvo, han skulle kunna äta det Måndag-Fredag utan att klaga och det är den maten han verkligen äter allt annat petar han bara i så man får tvinga han att äta så få se när det vänder och han börjar äta bra hm..

Tror träningsjävulen har tagit mig:P jag ska börja träna på Step in här i stan så det känns riktigt bra så jag vet att jag har det som alternativ i vinter då kylan slår till.. Inte värst roligt gå på en mils prommis varje dag då det är en period med -25 i flera veckors tid så det blir helt perfekt:)

Ska bli riktigt skoj då jag ska träna där med en klasskompis mamma till Axel då hon redan tränar där.. Hon var ju rätt smart och har fixat en gratis träningsvecka åt mig så den ska jag ta nästa vecka, så sjukt skönt kunna sticka iväg på kvällen då älsko kommit.. Då kan jag promma på morgonen och träna på kvällen..

Det bästa av allt är ju att dom har barnpassning där också så jag kan ta med mig Albin helt perfekt att dom passar han om jag vill träna där på dagen någon gång också, har tänkt lösa ett månadskort där för typ trehundra/månaden och då får jag träna valfritt hur många pass jag vill per dag och vecka..

Här ska vikten hållas och då är det bara träning för mig som gäller då jag vet hur super lätt jag har för att gå upp igen, behöver ju bara se på en bulla så har jag lagt på mig tio kg.. Så nu planerar jag för att hålla vikten och ändå på ett roligt sätt..

Nej nu ska jag ta och gå ge min son sin lunch och se om  Axel kommer med taxin ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0