Uppe med tuppen!

Godmorgon alla där ute! Var uppe med tuppen redan kl 06.10 då Albin vaknade och villa ha sin morgon välling och var super pigg och utvilad kunde inte somna om efter det så då hoppade jag upp glatt, jag som nu tänkte sova ut så stort idag då jag varit så super trött varje morgon då jag verkligen har behövt stiga upp för att skicka iväg barnen till skolan:/ men prickar ju då aldrig in fel då man väl får sova så vaknar man inte med tuppen utan före:P

Alla snarkar då ännu här på långnäsvägen alldeles tyst och lugnt så nu ska jag ta och klä mig och gå ut till stallet täcka hästarna och släppa ut dom, sen i lugn och ro då älsko är hemma ska jag göra bort alla måsten där mocka och sen ska jag riva ut bollen jag hämtade igår puh 400kg hö ja ja men får ju mig lite gratis motion, som jag brukar tänka gratis är ju alltid gott;)

Få se sen vad denna dag har att erbjuda tror far min skulle komma förbi en sväng och slutar det pissa ute så sticker jag nog ut på en runda efter staller, jag som nu så stort skulle ha en vilodag idag från mitt hurttande men vad gör man då man verkligen SUGS ut för att röra på dököttet verkligen något som fattas dom dagar jag inte far ut och vilar istället..

Nej nu ut till mina fyrbenta som väntar på mig i stallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0